Søg i denne blog

lørdag den 9. oktober 2010

min dag på panfu

Hej alle i seje pandaer!i må alså unskylde at jeg ikke når at skrive så meged på hvert indlæg det er fordi at vær gang jeg ikke har nåed at sktrive så meged kommer min far ind på mit værelse og så er jeg nød til at gemme indlæged og logge ud før min far ser det.Nå men nu er jeg alene og jeg har god tid så jeg vil fortælle lidt om min dag idag.Jeg loggede på imorges.Jeg kunne se at chok og Rosy var logged på.Så besluttede jeg mig at tage rakketen og flyve hend til dem.Men jeg fant dem ikke et tilfældigt sted.Sammen med camilla00 var de i en af Rosy eller camilla00s træhytte.Jeg var helt forvirred.Træhytten var grøn som om at der ikke var anded end græs og der var slåed et camping telt op og der var alle muglige ting de snakkede om.Jeg stod der og lavede den der spørgsmåls smiley hele tiden.Så forklarede chok(eller Rosy) at de var på camping lejr.Jeg spurgte om de ville læse min blog og de sagde ja.Det var så min dag håber i vil læse mere.hilsen anikanja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar