Søg i denne blog

lørdag den 30. oktober 2010

Hej seje pandaer!unskyld jeg ikke har skreved så meged på min blog det er mest fordi der aldrig er noglen der deltager i mine kongkurencer eller skriver kommentare på min blog(suk) men nu skal jeg fortælle jer noget:Jeg har en kusine som bord i England som skal bo i den samme by som jeg bord i.Hun hedder Maja og jeg ved godt at der er noglen der alerrede har mødt hende.Hun er rigtig sød så vær sød ved hende.Hun skal være i danmark cirka en måned.
og foresten har i hørt halloween?!
jeg elsker elsker ELSKER ELSKER ELSKER ELSKER!halloween!!!!!
gør i ogse?jeg gør ihvertfald!jeg syndes alså det er lidt snyd at ham der Carl Carusso snydt os med at Bonez kom til panfu.Syndes i ikke ogse bare det er tavligt?vær sød og deltag i min kongkurence nedenunder og så skriv ogse lige i kommentarene hvor meged i kan li, halloween.
Hilsen anikanja.
ps.i må ogse gerne skrive hvornår i syndes Maja skal logge på og om i vil møde hende.Hilsen anikanja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar