Søg i denne blog

lørdag den 9. oktober 2010

Et liv som pamda pigen Lisa (del 2) panfu i fare

Hej alle i seje pandaer!så er det bleved historie tid igen!hvor kom vi til........et par drenge stod hende ved vand falded og snakkede om noget.En anden dreng sad inde i en busk og var ked af det.Lisa tænkte at drengene havde noget at gøre med den dreng der sad i busken.Hun ville vide hvad drengene talte om hun prøvede at gå hend og sige:hvad snakker i om?men det duede ikke de ville ikke svare.Lisa sad nede i quiz boden og tænkte sig om.Af en eller anden grund skulle hun bare få at vide hvad de drenge snakkede om!Så slog det ned i hende.Hun så smilene hend på vandfalded som om hun ville spille lidt smart.Hun havde fået en ide.Hun gik helt ind i junglens træer og så ind i vanfalded.Nu kunne hun tydeligt høre hvad drengene snakkede om.De ville gerne stjæle et eller anded.De gav et sæt i hende da hun hørte hvad de ville stjæle:pandaer!at stjæle pandaer!hvem kunne være så grusom?!hun skulle lige til at ringe til politied og sige det men gik istedet hend til den lille dreng der sad og græd og sagde:hvad er der sket?det er en hemmelighed!svarede drengen.Hør sagde Lisa hvis det har noget at gøre med drengene der står derovre så ved jeg alt.Okay sagde drengen.Det skete sådan her:jeg var ude og gå en tur imorges.Så kom jeg forbi drengene og de så mig ikke.Jeg hørte hvad de talte om og så ville jeg gribe min mobil og ringe tl politied.Men så hørte den største dreng min mobil og gav mig næse blod.Lisa gøs det her var ikke noget politied kunne ordne.Det måtte hun og ham tage på egen hånd.se med i næste del af Lisas liv.hilsen jeres kære panda anikanja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar