Søg i denne blog

onsdag den 13. oktober 2010

efterårs ferie

Hej alle seje pandaer!jeg når desvære ikke så meged at skrive videre på min historie.men så tænkte jeg at jeg kunne lave en lille kongkurence her inden efterårs ferien.alså jeg skal på ferie i frangrig i en lille by der hedder nice.men hvor skal i hend?skriv det i kommentarene hvor i skal hend.den der først for sent ind bestemmer hvad mit næste blog indlæg skal handle om.og det er salfølig den der vinder for jeg syndes man skal have en lille præmie.man kan bestemme om det skal være om en bestemt panda eller om panda pigen Lisa eller en kongkurence bare hvad som helst.og hvis der er noglen der læser min blog så må i ogse endlig skrive i kommentarene hvilken blog jeg skal skrive på.jeg kan desvære ikke skrive i efterårs ferien for så bord vi i et lille hotel værelse hvor mine forældre hele tiden er i nærheden.HUSK nu at skriv en kommentar når i læser dette indlæg panfu er sejt hilsen den kære anikanja p.s panfu er dooooobbelt så sejt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar