Søg i denne blog

lørdag den 30. oktober 2010

Happy Halloween!

HAPPY HALLOWEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

GLÆDELIG HALLOWEEN!!!!!!!!!!!!!!!
Hej alle sammen!i ved vist nok:DET ER HALLOWEEN!!!!!!!!!!!!!! er det ikke fantastisk?Maja er lige ankommed så jeg skriver med lyserødt og Maja skriver med rødt
Hej alle sammen!jeg er Maja og jeg elsker halloween.anikanja hvad skal du englig være?
jooo jeg skal være edderkoppe  droning.hvad med dig?
Jeg skal da være vampyr.Men til alle jer der læser bloggen hvad skal i være?og hvem skal i ud og rasle med?
I må meged gerne skrive i kommentarene hvem i skal ud og rasle med og hvad i skal være.
jeg skal ud og rasle med Maja og mine bedsteveninder.
 jeg skal ud og rasle med anikanja og hendes bedsteveninder.
når jeg logger på panfu har jeg for det meste en nederdel almenlige sko og en normal jakke og top.
Bare sådan så i kan kende mig.
Og når jeg logger på kan jeg have alt mugligt på.
Vær sød at skriv kommentare på det her indlæg og på de andre.
Hold Humøren Højt!
Maja og anikanja  
ps. Jeg bord i england normalt men er lige kommed til danmark!
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar