Søg i denne blog

onsdag den 6. oktober 2010

hvilked dyr tænker jeg på?

Hej Alle i kloge pandaer! jeg tænkte jeg ville lave en lille kongkurence der hedder hvilked dyr tænker jeg på?
reglerne er: jeg gir jer nogle tips til at gætte hvilked dyr jeg tænker på.så skal i skrive i kommentarene hvilked dyr i tror jeg tænker på.
her kommer der nogle tips:
jeg bord i et bur.
jeg elsker at grave
jeg har lange øre.
nu skal i skrive i kommentarene hvilked dyr tænker jeg på?
hilsen jeres søde panda anikanja.

3 kommentarer:

  1. hej kanin jeg har også en kanin den heder cocos når men jeg er glad vis du skriver på min blog om mig og hvordan laver man en blog
    pandakram sallypanfu

    SvarSlet
  2. jeg kan lide dinne dyr jeg ved godt der står nikolie sagde men på panfu heder jeg sallypanfu og jeg vil gerne værre din ven

    SvarSlet
  3. hej Anikanja
    jeg gætter: Kanin håber jeg vinder

    Hilsner Sarajf

    SvarSlet