Søg i denne blog

onsdag den 3. november 2010

Oktober´s super bloggere!

Hej Pandaer! Her kommer lidt om Hvad der skete i Oktober:
Først var det jo Maxes fødselsdag Hvor de fantastiske Smashing Pankakes Kom!
Var  de ikke fantastiske?Jeg kunne bedst Li, deres Sang:Fireworks Bye Eva, eller´:Hero
Hvad med jer?
Nå men så var det jo ogse det fantastiske Halloween!Kan i huske det?Men til jer der ikke ved det skulle man ned til slotspladsen og spille:Sten,Saks,Papir med Carl Carusso!  og i beløning fik man jo et halloween krostume Jeg tror nok man kunne vælge:Hekse krostume,Vampyr,En zombie, og så kan jeg ikke huske det sidste krostume.Men man kunne ogse godt vælge penge.Jeg valgte Vampy,Men hvad med jer?
Så var der jo ogse det nye spil der kom i panfu som hed:Magik Maze! jeg syndes det er ret sjovt!
det var jo begrund af at imens vi prøvede at klare Krucio opdagede alle pandaer et helt nyt spil!
Så da det med Krucio var overståed besluttede Prof.Bookworm at genskabe labyrint spilled så alle kunne spille det igen!Til jer der ikke ved det så står Magik Maze spilled nede i jungle hulen.
Men så var der jo ogse det med Bonez!!!!!!!!!!!
(BUMP)
Hmmm....men Bonez kom jo ikke til Panfu aligevel det var jo bare Carl Carusso der havde snydt os!!!!!!!!!den snyde pels det var lidt tavligt men på den anden side syndes jeg det var sejt at han kunne skræmme os og snyde os så meged.
Det Var det Hele.Hvis i kan komme i tanke om noget anded så skriv det på jeres blog!
Hilsen anikanja!





Ps.Jeg kunne have skreved mere men Jeg må tage mig af Maja!

1 kommentar:

  1. hvornår kommer et liv som lisa del 3?
    kom nu ani vi er spændte

    SvarSlet