Søg i denne blog

torsdag den 7. oktober 2010

min dag på panfu (og vinderene)

Hej alle i seje pandaer! jeg tænkte jeg ville lave en ny ting her på min blog.jeg fortæller om hvordan min dag hr væred i panfu.og kan i huske den kongkurence jeg lavede der hed:hvilked dyr tænker jeg på? der var desvære kun en der deltagede i kongkurencen (suk) (øv) men det var Sallypanfu! Sally panfu var den første til at skrive hvad det var og hun gættede hvilked dyr jeg tænkte på.stort tilykke til Sally.jeg har desvære ikke nogle andre end Sally som har skreved på min blog.så hvis i har en blog så vær sød og skriv kommentare på min hvis i læser den!
hilsen jeres kære panda anikanja.

3 kommentarer:

  1. hej anika eller vad du heder
    jeg vil gerne skrive på min blog om dig vis jeg vidste vordan man laver en blog hvordan gør man det skriv lige det så er du sød jeg vil gerne værre din ven på panfu
    panda kram sallypanfu
    ps jeg elsker dinne dyr på diasshow

    SvarSlet